سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت مراکز تعویض پلاک سیستان و بلوچستان آغاز شد

رییس پلیس راهور سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی دوباره آغاز شد.

سرهنگ علی نام‌درست رییس پلیس راهور سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: مراکز تعویض پلاک ودفاتر خدمات خودرویی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا فعالیت خود را از امروز ۶ اردیبهشت آغاز کردند.

رییس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: مراجعه کنندگانی که مهلت اعتبار وکالت نامه‌های آنان به اتمام رسیده باید نسبت به تمدید اعتبار وکالت نامه‌ها اقدام کنند.

سرهنگ نامدرست تصریح کرد: صرفا خریدار و فروشنده مجازند وارد مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی با داشتن وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک و دستکش در زمان مراجعه شوند.

او با توصیه به داشتن صبر و شکیبایی در زمان مراجعه برای تعویض پلاک توصیه کرد افرادی که عجله و ضرورتی ندارند می‌توانند در هفته‌های بعد برای تعویض پلاک به این مراکز مراجعه کنند.

رییس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان همچنین از آغاز فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی خبر داد و گفت: با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از امروز فعالیت مراکز آموزش رانندگی در استان بلامانع و تاکید شده است حتما تمامی موارد بهداشتی برای حفظ سلامت شهروندان در مقابله با ویروس کرونا رعایت شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.