سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرد و غبار با طعم مصری آسمان خوزستان را فرا می‌گیرد

مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع گرد و غبار با منشا کشور مصر آسمان در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با تاثیر سامانه بارشی از اواسط وقت امروز شنبه ۶ اردیبهشت ماه تا اواسط وقت دوشنبه هفته جاری، شاهد رگبار، رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ در مناطق شمال، شمال شرق و شرق استان و در سایر مناطق به صورت نقطه‌ای و پراکنده خواهیم بود.

او اظهار داشت: به دلیل وزش باد متوسط تا شدید در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته جاری و روز دوشنبه برخاستن گرد و غبار در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان مورد انتظار است.

سبزه زاری تصریح کرد: همچنین احتمال تاثیر توده گرد و غبار با منشا کشور آفریقایی مصر که هم اکنون بر کشور عراق تاثیر گذاشته، بر مناطق غربی و شمالی خوزستان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: شمال خلیج‌فارس نیز تا اواسط روز دوشنبه هفته جاری مواج است و موج بارشی ضعیفی از اواسط سه‌شنبه هفته جاری بر خوزستان تاثیر خواهد گذاشت.

او اذعان داشت: در ۲۴ ساعت گذشته رامهرمز با ۳۷.۴ و ایذه با ۱۵.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۳۶.۵ و حداقل ۲۲.۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: آب و هوا ، گرد و غبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.