سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه های پلیس امنیت عمومی زنجان در ماه مبارک رمضان

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس را در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ حسن درستی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: به منظور ایجاد فضای امن و آسایش برای امت روزه دار و جلوگیری از برخی هنجارشکنی در قالب تظاهر به روزه خواری، اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان اقدامات پیشگیرانه را اجرا خواهد کرد.

او در ادامه افزود: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، فعالیت کسب و کار‌های پُر ریسک و پُر خطر از قبیل مراکز اقامتی و پذیرایی (به جز مراکز تهیه غذای بیرون بر) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و در صورت عدول از مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، از فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

سرهنگ درستی در ادامه در خصوص فعالیت کلیه استخر‌ها و مراکز ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان خاطرنشان شد: برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی اماکن ورزشی و استخر‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

او خاطر نشان کرد: در صورت اتخاذ تصمیم جدید از سوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر مجاز بودن بازگشایی و شروع به فعالیت مراکز پذیرایی از قبیل رستوران، اغذیه فروشی، فست فود، آبمیوه و بستنی و غیره، (ارائه خدمات به صورت حقیقی و مجازی)، فعالیت اماکن یاد شده با رعایت اصول بهداشتی و استتار مکان در ساعات روزه داری (از اذان صبح تا اذان مغرب)، صرفاً برای عرضه غذای سرد و به صورت بیرون بر و عرضه غذای گرم از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) تا اذان صبح مجاز می‌باشد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان رفتار خواهد شد.

این مقام انتظامی به منظور ارائه سرویس خدمات برای مسافرین در داخل شهر‌ها، واحد‌های غذاخوری مستقر در هتل‌ها و مراکز اقامتی و همچنین ترمینال‌ها، راه آهن و فرودگاه، یادآور شد: اجازه فعالیت و پذیرایی با رعایت شئونات و حفظ حرمت این ماه و موارد ابلاغی اعم از استتار کامل محل و ارائه خدمات صرفاً به مسافرین خواهد بود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان زنجان تصریح کرد: در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی با آن تعدادی از افرادی که قصد هنجارشکنی داشته و در صدد آلوده نمودن جامعه صنفی می‌باشند، در صورت مشاهده هر گونه تخلف و تظاهر به روه خواری در واحد صنفی، ضمن معرفی فرد خاطی به مقام قضایی نسبت به تعطیلی و پلمب محل برابر مفاد قانون نظام صنفی اقدام خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.