سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته‌های همدلی کانون امام سجاد (ع) بجنورد در دستان ۴۰۰ خانواده نیازمند

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) بجنورد از شناسایی و حمایت از ۴۰۰ خانواده نیازمند در مناطق حاشیه شهر بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   یوسفعلی گریوانی گفت: تاکنون ۴۰۰ خانواده نیازمند در محله‌های اطراف این مسجد و حاشیه شهر بجنورد شناسایی و تحت پوشش خدمات آن قرار گرفته اند.

گریوانی افزود: از ابتدای روز‌های قرنطینه مقابله با بیماری کووید ۱۹ تا کنون بسته‌های ارزاق و نیز بسته‌های بهداشتی تهیه شده و میان ۳۰۰ خانواده توزیع شده است.

او همچنین از تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته غذایی ویژه ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در استان خبر داد و گفت: این بسته با مشارکت خیران مؤسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم تهیه شده که توسط اعضای کانون به عنوان معین و رابط استان با موسسه مذکور و نیز همیاری تعدادی از کانون‌ها در سراسر استان، بسته‌ها در حال توزیع است.

گریوانی افزود: با مشارکت و همیاری اهالی مسجد بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی کننده سطوح، هر روزه آماده و در درب منازل به افراد تحویل می‌شود.

او گفت: ماسک‌ها و مواد ضدعفونی کننده سطوح توسط فعالان این مسجد تهیه و پس از بسته بندی و ضدعفونی در اختیار خانواده‌های نیازمند شناسایی شده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.