سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر کیفیت و قیمت اجناس در ماه مبارک رمضان

فرماندار بروجن بر لزوم نظارت بر کیفیت و قیمت اجناس در ماه مبارک رمضان در بازار تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست کمیته تنظیم بازار شهرستان بروجن با محوریت نظارت، کنترل و تنظیم نرخ اقلام و عرضه کالا‌های اساسی مردم در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و لزوم نظارت بر کیفیت و قیمت همه اجناس در بازار گفت: باید توجه شود که کالا‌ها و اقلام مصرفی خانوار‌ها با دسترسی آسان، قیمت مناسب و همچنین به میزان کافی در اختیار مردم قرار گیرد تا شهروندان دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

او افزود: با تشکیل اکیپ‌های بازرسی، علاوه بر بازرسی و رسیدگی به وضعیت واحد‌های صنفی، نحوه توزیع و نرخ‌گذاری کالاها، بستر خدمت رسانی به مردم را در سطح شهرستان فراهم کنیم.

ملکی همچنین بر تأمین و توزیع به موقع اقلام یارانه‌ای و دیگر کالا‌های پر مصرف و حصول اطمینان از صحت جذب و عرضه سهمیه‌های تخصیص یافته تأکید کرد.

او با بیان اینکه هنوز خطر ابتلا جدی است ادامه داد: همه پروتکل‌های بهداشتی در محل کسب و کار کلیه صنوف باید با جدیت رعایت شود و نظارت‌های دقیق و جدی بر اجرای صحیح طرح فاصله گذاری هوشمند از سوی دستگاه‌های ذیربط وجود داشته باشد و فروشندگان، مشتریان و مردم باید برای کاهش ریسک انتقال بیماری به وظایفشان عمل کنند.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.