سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوقات شرعی ماه رمضان سال ۹۹ به افق ایلام

اوقات شرعی مربوط به ماه رمضان سال ۹۹ را به افق ایلام در زیر ببینید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، اوقات شرعی مربوط به ماه رمضان سال ۹۹ را به افق شهر ایلام برگرفته از مرکز تقویم ایران در زیر ببینید.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
دمای ماه در طول روز ماه افزایش و جرم پتانسیل ان زیاد میشود و در سایه زمین سرد و جرم پتانسیل کمتر میشود حالا جرمی را داریم که زمان نزدیک شدن به خورشید سبکتر و در حال دور شدن سنگینتر است این به معنی افزایش سرعت در یک جهت است معادله ماه و زمین دوطرفه است و همین اتفاق برای زمین هم می افتد.
موفقیت توفیق بندگی خداوند است و من الله توفیق.
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
شاید زمین در اثر افزایش دما و افزایش سرعت در مدار خورشید به سطح انرژی بالاتری برسد سپس جرم پتانسیل ان افزایش یابد و افزایش جرم از سرعت گردش زمین به دور خود بکاهد. جهت گردش تابع جهت اولیه است.
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
بر خلاف تصور نه تنها سرعت گردش زمین به دور خود ثابت نیست بلکه چندین متغییر با نیروهای مختلف دارد مثل ماه که کمترین اثر را دارد و چون هر سال ده روز جابه جا میشود و اندازه گیری ظهر بسیار دقیق و اسان است میتوان نیروی ان را مشخص کرد نیروی مداری بزرگی از مدار بیضی خورشید به زمین وارد میشود که با ریاضی به سادگی قابل محاسبه است و انحراف رفت و برگشتی نیم کره و مدار انرژی هم وجود دارد چون تغییر سرعت دو مرتبه در سال است. خداوند علم اوقات شرعی را به چه کسانی آموخت؟
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
آیا شبانه روز ۲۴ ساعت است؟
اگر با دقت به اوقات شرعی نگاه کنید متوجه میشوید طول شبانه روز در فصلهای مختلف متفاوت است و معدل ان ۲۴ ساعت میشود یعنی ظهر امروز تا ظهر فردا تغییر دارد درنتیجه ۲۴ ساعت نبوده خخخخخ