سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه‌های خصوصی استان یزد به وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از معرفی باشگاه‌های خصوصی استان به وزارت ورزش و جوانان جهت دریافت تسهیلات دولت خبر داد.

سیداحمد هاشمی معاون توسعه اداره کل اداره ورزش و جوانان استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: باشگاه داران استان یزد از ابتدای شیوع ویروس کرونا با ستاد پیشگیری و مقابله با این بیماری همکاری و باشگاه‌های خود تعطیل کردند که از تمامی آن‌ها تقدیر و تشکر می کنم.

او افزود: به همین منظور باشگاه‌های ورزشی دچار ضرر و زیان‌هایی شدند که با مکاتبات و رایزنی‌هایی که با وزارت ورزش و جوانان و استانداری یزد داشتیم، تلاش کردیم با ایجاد بسته‌های حمایتی بخشی از خسارت‌های آن‌ها جبران شود.

هاشمی ادامه داد: با اعلام مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به باشگاه‌های خصوصی به میزان هر پرسنلی که دارند و حق بیمه پرداخت می‌کنند تا سقف ١٦ میلیون تومان برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت وام تعلق می‌گیرد که ٨ میلیون برای حقوق و ٨ میلیون برای هزینه باشگاه‌ها خواهد بود و میزان تنفس این تسهیلات برای باشگاه‌های خصوصی را ٤ ماه و مدت پرداخت آن را ٢ سال عنوان و زمان ارائه آن را از حداکثر هفت تا ۱۰ روز آینده است.

 معاون توسعه اداره کل اداره ورزش و جوانان استان یزد  گفت: به همین منظور ما لیست باشگاه‌های خصوصی استان یزد که دارای مجوز فعالیت بودند را به وزارت ورزش و جوانان جهت دریافت تسهیلات معرفی کردیم.

او افزود: همچنین اماکن ورزشی که در اختیار ما بود و به بخش خصوصی اجاره داده شده بود، آن‌ها را مشمول بخشودگی اجاره‌ها در دو ماه کردیم و اگر این شرایط استمرار یابد، بخشودگی نیز ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: با اعلام ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت باشگاه‌های خصوصی تا ١٥ اردیبهشت و کلیه مسابقات نیز تا پایان اردیبهشت ماه تعطیل شده است و تصمیمات جدید نیز با توجه به شرایط شیوع این ویروس در ادامه اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.