سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض تیم فوتبال اوترخت به تصمیم مسئولان فوتبال هلند

تیم فوتبال اوترخت به تصمیم مسئولان مبنی بر پایان یافتن لیگ هلند، شکایت کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع ویروس کرونا، مسئولان برگزاری لیگ برتر فوتبال هلند (اردیویسه) تصمیم به توقف رقابت‌ها گرفتند. هفته گذشته نخست وزیر هلند برگزاری هرگونه مسابقه را حتی بدون تماشاگر تا ماه سپتامبر ممنوع اعلام کرد.

پس از دستور نخست وزیر هلند مسئولان اتحادیه فوتبال هلند (KNVB) تصمیم گرفتند تا این فصل از لیگ را بدون مشخص کردن قهرمان و تیم‌های سقوط کننده، پایان یافته اعلام کنند. اما تیم‌های صعود کننده به لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا بر اساس همین جدول رده بندی است.

امروز تیم فوتبال اوترخت شکایتی را علیه تصمیم مسئولان هلندی تنظیم کرد. مسئولان این تیم مدعی هستند که فینال جام حذفی میان آن‌ها و تیم فوتبال فاینورد باید برگزار شود. تیم اوترخت در صورت پیروزی در این بازی به لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کرد.

این تیم اکنون در با یک بازی کم‌تر در رده ۶ ام جدول لیگ هلند قرار دارد. طبق تصمیم KNVB تیم‌های اول تا پنجم سهمیه‌های اروپایی را دریافت می‌کنند. در صورتی که تیم اوترخت بازی عقب افتاده خود را پیروز شود می‌تواند در رده پنجم قرار گرفته و سهمیه لیگ اروپا را بدست آورد.

در هر صورت با تصمیم مسئولان اتحادیه فوتبال هلند، تیم اوترخت بیش از هر تیم دیگری متضرر شده است. این تیم در یک قدمی اروپایی شدن بود که مسئولان هلندی رویای آن‌ها را بر باد دادند. باید دید شکایت این تیم موجب از سرگیری رقابت‌های لیگ هلند می‌شود یا خیر.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.