سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ هزار پرونده در پزشکی قانونی گناوه بررسی شد

رئیس پزشکی قانونی شهرستان گناوه بیان کرد: پارسال نزدیک به سه هزار پرونده در پزشکی قانونی این شهرستان بررسی شد.

اسما امیریان رئیس پزشکی قانونی شهرستان گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: پارسال نزدیک به سه هزار پرونده ورودی داشتیم که کار کارشناسی علمی و منطبق بر قانون بر روی این پرونده‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن برای کمک به مراجع قانونی به‌منظور اجرای بهتر عدالت انجام گرفت.

او افزود: به‌طور کلی آمار مراجعان در سال ۹۸ نسبت به سال۹۷ افزایش یافته بود.

رئیس پزشک قانونی شهرستان گناوه با بیان این‌که معاینات تخصصی‌تر در مرکز استان انجام می‌گیرد، ادامه داد: به علت نبود سالن تشریح و نیروی متخصص تعدادی از معاینات خاص در خصوص فوتی‌ها و مراجعان در مرکز استان انجام می‌گیرد.

امیریان گفت: مهم‌‌ترین پرونده‌ها در خصوص ضرب و جرح، تصادفات، سقط جنین و تعیین علت فوت بود.

او گفت: ما تنها مرکز پزشک قانونی در شمال استان هستیم که با حداقل نیروی انسانی توفیق ارائه خدمت به مردم شهرستان‌های شمالی و حومه را داریم.

رئیس پزشکی قانونی شهرستان گناوه با اشاره به اهمیت تکمیل و تجهیز ساختمان پزشکی قانونی و تامین نیروی انسانی، بیان کرد: تکمیل و تجهیز ساختمان پزشکی قانونی گناوه و تامین نیروی انسانی از نیازهای واقعی و مهم جهت خدمت‌رسانی به مردم این منطقه است.

امیریان افزود: عملیات ساخت‌وساز ساختمان پزشکی قانونی گناوه از سال ۹۷ با بودجه ملی شروع شده و اکنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت دارد.

او ابراز امیدواری کرد با همت مسئولان شهرستان و استان و با تامین منابع مالی این ساختمان زودتر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.