سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرباد سرفیس مایکروسافت از تاریخ ۶ ماه مه در اروپا عرضه می‌شود

به تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده که از عرضه ایرباد سرفیس مایکروسافت از تاریخ ۶ ماه مه در اروپا خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت به ساخت محصولات مختلفی شهرت دارد، اما اکنون مدتی است که یک خانواده جدید را به آن‌ها اضافه کرده است. این محصول، ایرباد سرفیس (Surface Earbuds) است. به تازگی خبر جدیدی از این وسیله منتشر شده است که به ما اطلاعات جدیدی از آن می‌دهد.

ارسال ایرباد‌های جدید مایکروسافت به اروپا

مایکروسافت در جدیدترین اقدام خود برنامه‌های جدیدی برای ارسال ایرباد‌های سرفیس به کشور‌های اروپایی در ۶ مه تنظیم کرده است. قیمت اعلام شده برای ایرباد‌های جدید مایکروسافت ۱۹۹ یورو است که می‌توان با یک مقایسه متوجه شد نسبت به سامسونگ گلکسی باد پلاس ۱۶۹ یورویی کمی گران‌تر است. البته قیمت این ایرباد بسیار کمتر از ایرپاد پرو ۲۷۹ یورویی است.

مایکروسافت Surface Earbuds در سوئیس ۲۲۰ فرانک هزینه خواهد داشت، در حالی که قیمت آن در آمریکا ۲۴۹ دلار است. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره دسترسی آن منتشر نشده است.


بیشتر بخوانید: افشای قیمت دو گوشی جدید وان‌پلاس و لوازم جانبی آن‌ها


ویژگی‌های جذاب Microsoft Surface Earbuds

شما می‌توانید با Microsoft Surface Earbuds برای مدت هشت ساعت به طور مداوم به موسیقی گوش دهید. همچنین کیس این ایرباد به شما ۱۶ ساعت شارژ اضافی ارائه می‌دهد. همچنین این وسیله به شما ویژگی‌های خوبی نیز ارائه می‌دهد. از این ویژگی‌ها می‌توان به حذف نویز (noise cancellation)، ادغام Spotify و Office 365 اشاره کرد. همچنین روی هر کدام از این ایرباد‌ها کنترل لمسی وجود دارد.

این نوع هدست‌های بی‌سیم طرفداران بسیاری دارند و افراد زیادی به صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند و کاربران بیشتری هر روز به سمت آن روانه می‌شوند. راحتی در استفاده، کیفیت بالا، زیبایی ظاهری و موارد این چنینی دلیل محبوبیت بالای ایرباد‌ها و ایرپاد‌ها است. مطمئنا در آینده شاهد پیشرفت بیشتر این مدل نیز خواهیم بود. قطار پیشرفت دنیای فناوری اکنون سریع‌تر از همیشه در حال حرکت است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.