معاون راهداری استان با اشاره به اینکه بیشتر نقاط حادثه خیز در تقاطع هاست گفت: استفاده از نیوجرسی در بعضی نقاط باعث تصادف رخ به رخ میشود که باید در این زمینه بررسی کامل انجام شود.
در این نشست همچنین روسای ادارات مختلف راهداری نیز با بیان برنامههای سالجاری مبتی بر، نگهداری راهها با هدف حفظ منابع و رفع نقاط حادثه خیز، تمرکز بیشتر روی علل رانشها جادهای، تجمیع تمام کارگاههای راهداری در یک محور با هدف نظارت دقیق و تسریع در کار با نیروی کمتر، مذاکره با پیمانکاران برای تسریع در انجام پروژههای راهها انجام امور راهداری با استفاده از کارگاههای ماشین آلات و نیروی انسانی ماهر و متعهد را مطرح کردند و خواستار تسهیل و روان شدن کار با برخورداری از امکان انجام امور به صورت امانی شدند تا در زمان مناسب بتوانند امور راهداری را قبل از نامساعد شدن شرایط جوی به اتمام برسانند.
گفتنی است، مشکلات عدم حمایت استان و تامین اعتبار مورد نیاز برای شناسایی و رفع نقاط حادثهخیز، بررسی وضعیت خرابی ابنیه راهها و پلها بر اثر سیلهای جاری و اینکه پیمانکارها نیز به خاطر افزایش هزینهها حاضر نیستند هزینه نگهداری تاسیسات جادهای را برعهده بگیرند و متاسفانه سرقت ترانسهای برق در بعضی محورها باعث خاموشی و وقوع تصادفات میشود.
انتهای پیام/ د