سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چالوس و هراز بعد از ظهر یک طرفه می‌شوند/لاین شمال به جنوب سوادکوه همچنان مسدود

برای تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها، جاده‌های چالوس و هراز بعد از ظهر امروز جمعه ۵ اردیبهشت ماه یک طرفه می‌شوند.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در جاده‌های ارتباطی استان پرحجم و روان و سطح جاده‌ها به دلیل بارش باران لغزنده است، گفت: جاده‌های چالوس و هراز امروز جمعه ۵ اردیبهشت ماه مسیر جنوب به شمال در صورت افزایش بار ترافیکی یک طرفه می‌شوند.

او با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ امروز جمعه ۵ اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی ادامه داد:تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز نیز از ساعت ۱۷ الی ۲۴ امروز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، از ساعت ۱۹ تا ۲۴ روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.

او افزود: بر این اساس تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ساعت ۶ تا ۲۴ امروز در جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه لاین شمال به جنوب محور سوادکوه در منطقه خطیر کوه به علت ریزش و رانش کوه همچنان مسدود است، گفت:تمامی تردد‌ها در این محور از یک لاین با هماهنگی پلیس راه در حال انجام است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.