سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه خرمشهر؛

شناسایی و رفع آسیب‌ها و مشکلات در اربعین حسینی

امام جمعه خرمشهر گفت: آسیب‌ها و مشکلات در اربعین حسینی از جمله مشکلات آب را باید از نگاه مردم که مواکب بخشی از مردم هستند، شناسایی و رفع کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام محمدجواد عادل پور امام جمعه خرمشهر دیروز در جلسه ستاد اربعین خرمشهر در سالن جلسات فرمانداری این شهر، گفت: در سال‌های گذشته طی موسم اربعین خدمات زیادی در مرز شلمچه انجام شد که اکنون شاهد وجود زیربناها در این مرز هستیم، با این وجود نقاط ضعفی نیز وجود دارد که باید آنها را نیز شناسایی کرد.

او به مسیر جدید راهپیمایی اربعین در شلمچه که سازمان منطقه آزاد مجری آن بوده و قرار است جایگزین مسیر فعلی شود، اشاره کرد و افزود: اگر قرار است طرحی که منطقه آزاد به عنوان مسیر تردد زائران تعریف کرده است، امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد باید از همین امروز این کار را آغاز کرد.

امام جمعه خرمشهر در ادامه نسبت به بی‌تفاوتی به این رویداد در سایه اتفاقات ناشی از کرونا هشدار داد و گفت: فضای کنونی جامعه و فضای کرونایی که اتفاق افتاده نباید ایجاد رخوت کند چرا که ممکن است این تفکر که با توجه به تعطیل شدن مساجد و حسینیه‌ها ممکن است اربعین هم دستخوش تغییراتی شود، وجود دارد.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پورافزود: با توجه به اهمیت موضوع سازمان‌های فرهنگی همچون سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، اوقاف، مواکب و هیئت‌های مذهبی با این رویکرد حرکت کنند که مراقب دسیسه فرقه‌های انحرافی باشند.

او خواستار تشکیل یک کارگروهی برای پیشگیری از حرکت گروه‌های انحرافی شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.