سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام سوم مسابقات آنلاین کشوری سپک تاکرا به ورزشکار مراغه‌ای رسید

سعید حسامی ملی پوش مراغه‌ای مقام سوم مسابقات آنلاین زیر ۱۸ سال کشوری ضربه تک پا در رشته سپک تاکرا را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،غلامرضا عبدی رییس کمیته سپک تاکرا آذربایجان‌شرقی روز پنج شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: در این مسابقات ۲۰۰ سپک تاکرا کار از سراسر کشور حضور داشتند که در پایان سپک تاکرا کار زنجانی با ۳۱۰ ضربه تک پا مقام نخست، سپک تاکرا کار اراکی با ۳۰۰ ضربه تک پا مقام دوم و سعید حسامی با ۲۹۴ ضربه تک پا مقام سوم کشور را کسب کردند.

 او افزود: این مسابقات به صورت آنلاین و با حضور داوران کشوری و زیر نظر کمیته کشوری سپک تاکرا برگزار شد.

او گفت: بیشترین تعداد ضربه تک پا در عرض سه دقیقه از قواعد این دوره از مسابقات بود.
عبدی خاطرنشان کرد: این مسابقات طرحی ابتکاری از سوی کمیته کشوری بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مسابقات ورزشی به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار شد.

 رییس کمیته سپک تاکرا آذربایجان‌شرقی افزود: ملی پوشان سپک تاکرا کار آذربایجان‌شرقی در این روز‌های کرونایی با تمرین در منزل آمادگی خود را حفظ کردند.
سپک تاکرا شبیه والیبال بوده، اما برای گذراندن توپ از تور به جای دست از پا استفاده می‌شود، این بازی از ورزش‌های بومی جنوب شرق آسیا بوده و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است.

اندازه زمین و ارتفاع تور در این بازی شبیه بدمینتون بوده و هر تیم ۳ بازیکن دارد و هر تیمی که بتواند ۲ ست از ۳ ست بازی را از آن خود کند برنده مسابقه خواهد بود، هر ست ۲۱ امتیاز دارد و در ست سوم تنها کسب ۱۵ امتیاز برای پیروز شدن تیم‌ها کافی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.