سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا روی خط قرمز؛

کرونا روزانه ۲ هزار آمریکایی را به کام مرگ می‌کشاند

خبرگزاری رویترز با اشاره به آمار مرگ‌ومیر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا، اعلام کرد به طور متوسط روزانه ۲ هزار نفر در این کشور جان خود را برا اثر این بیماری از دست داده‌اند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، با ثبت شمار مرگ‌ومیر‌های جدید ناشی از ویروس کرونا در آمریکا، این بیماری به طور متوسط در ماه آوریل روزانه ۲ هزار آمریکایی را به کام مرگ کشانده است.

بنا به گزارش رویترز، در صورت ادامه این روند، هفته جاری شمار مرگ‌ومیر‌های ناشی از ویروس کرونا در آمریکا از ۵۰ هزار نفر فراتر خواهد رفت.

با ثبت ۱۷ هزار و ۴۳۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا، شمار کل مبتلایان در این کشور به ۸۶۶ هزار و ۱۴۸ نفر رسید. همچنین در شبانه‌روز گذشته هزار و ۲۰۹ مورد جدید مرگ ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ در آمریکا گزارش شد. تاکنون ۴۸ هزار و ۸۶۸ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند. این در حالی است که هنوز برخی ایالت‌های آمریکا آمار‌های ابتلا و مرگ‌ومیر‌های ناشی از کرونا را اعلام نکرده‌اند.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا تنها ظرف ۵ روز بیش از ۳۰ هزار نفر افزایش داشته که رکورد بی‌سابقه‌ای از زمان شیوع همه‌گیری کرونا محسوب می‌شود.

جدیدترین آمار‌ها درباره شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا صبح روز پنج‌شنبه نشان می‌دهد، تاکنون دو میلیون و ۶۳۷ هزار و ۷۹۰ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و از این میان ۱۸۴ هزار و ۲۳۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.