سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد مکرون از عملکرد اتحادیه اروپا در مقابله با کرونا

رئیس‌ جمهور فرانسه طی سخنانی از عملکرد اتحادیه اروپا در برابر همه‌گیری ویروس کرونا در این قاره انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه طی سخنانی ضمن انتقاد از رویکرد حال حاضر اتحادیه اروپا برای مبارزه با ویروس کرونا، تاکید کرد که حل این بحران نیازمند توجه قدرتمند اتحادیه اروپا است.

مکرون از اتحادیه اروپا خواست تا قوی‌ترین پاسخ را در سریع‌ترین زمان به شیوع ویروس کرونا بدهد. وی همچنین تاکید کرد که اگر تلاش‌ها در اتحادیه اروپا همسو و هماهنگ نباشد، بحران فعلی می‌تواند ابعاد جدید‌تری پیدا کند.

نگرانی امانوئل مکرون از شرایط گسترده همه‌‌گیری ویروس کرونا در اروپا در حالی است که بنابر گزارش وزارت بهداشت فرانسه، طی ۲۴ ساعت اخیر، ۵۱۶ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند، بدین ترتیب شمار کلی جان‌باختگان این ویروس در فرانسه به ۲۱۸۵۶ نفر رسیده است. همچنین در مدت زمان مشابه، ۱۶۵۳ فرانسوی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. مجموع آمار مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه به ۱۶۱۵۳۰  نفر رسیده است.

شیوع ویروس کرونا در اروپا بیش از گذشته اختلافات موجود در اتحادیه اروپا را برملا کرده و بر اساس گزارش‌ها، پس از عملکرد ضعیف اتحادیه اروپا در مهار ویروس کرونا در ایتالیا، بیش از نیمی از مردم این کشور خواستار جدایی از این اتحادیه هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.