سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی مساجد مازندران تا ۱۵ اردیبهشت

با توجه به شیوع ویروس کرونا و مصوبه ستاد مبارزه به کرونا مساجد مازندران تا ۱۵ اردیبهشت تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام شکریان مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به تعطیلی مساجد استان تا نیمه اردیبهشت، گفت: مساجد استان فقط برای پخش اذان، قرآن و دعا‌های ویژه ماه مبارک رمضان با رعایت موارد بهداشتی باز خواهد بود.

او با بیان اینکه در زمان تعطیلی مساجد فعالیت‌ها در فضای مجازی و پیام رسان‌ها انجام می‌شود افزود: شبکه‌های اجتماعی با کمک هیئت امنا، امام جماعت و بسیج مساجد راه اندازی شده است و هر روز مطالب مذهبی در خصوص ماه مبارک رمضان و مباحث دینی در این شبکه‌ها بارگزاری خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان ادامه داد: پخش برنامه‌هایی مانند بیان احکام دینی در یک دقیقه، منبر کوتاه، تصحیح قرائت نماز، مسابقه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی ازجمله این فعالیت‌های مساجد در فصای مجاری خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر ممنوع بودن فعالیت‌هایی مانند افطار دهی در مساجد تا نیمه اردیبهشت، گفت: طرح حبیب در راستای کمک جوانان و بسیجیان به سالمندان ناتوان، طرح اکرام حسنی با هدف حمایت خیران از افر اد بدهکار در فروشگاه و نانوایی و طرح باقیات صالحات با ارائه نان صلواتی، افطاری صلواتی، سحر صلواتی و طرح نذر قربانی درهر محله از جمله طرح‌هایی است که ماه مبارک رمضان در استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.