سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترخیص ۱۰۵ بیمار؛ ۹۲ بیمار جدید بستری شدند

در چهارمین روز اردیبهشت ۹۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی مازندران بستری و ۱۰۵ نفر ترخیص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۹۲ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند، گفت: در این مدت ۱۰۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص شدند تا ادامه روند درمانی را در منزل پیگیری کنند.

او افزود:۴۱۶ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی گفت:مهلت نام‌نویسی در سامانه وزارت بهداشت برای مشاغل کم‌ریسک، فردا به پایان می‌رسد و پس از پایان این مهلت با صاحبان مشاغلی که نام‌نویسی نکرده‌اند برخورد قانونی می‌شود.

او افزود:با توجه به شیوع کرونا، با رعایت اصول بهداشتی تغذیه در ماه مبارک رمضان، به حفظ سلامتی و تقویت قوای جسمانی و ایمنی بدنتان در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا کمک کنید.

موسوی گفت:اصلی‌ترین راهکار پیشگیری از ابتلا و شیوع کرونا حفظ «فاصله اجتماعی» رعایت فاصله ۱.۵ تا دو متری افراد از یکدیگر و خودداری از شرکت در اجتماعات، شستن مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک در مواجهه با افراد است؛ بویژه آن که برخی مبتلایان، هیچ علامتی ندارند و از ابتلای خود هم بی خبرند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.