او با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲۶ هزار و ۵۴۶ تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده است، گفت: از این تعداد، ۱۳ هزار و ۹۳۵ تماس به کارشناسان مرکز مدیریت راههای کشور در خصوص اطلاع از وضعیت جادهها و شرایط جوی چهارمحال و بختیاری وصل شد.
مردانی با بیان اینکه هدف اصلی سامانه ۱۴۱ دسترسی هموطنان به اطلاعات برخط راههای کشور است، اضافه کرد: این اطلاعات شامل وضعیت ترافیک، شرایط جوی محورها، رخدادهای جادهای، اطلاعات مسیر و مسافتهای بین شهری است.
انتهای پیام/ن