سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه استان سمنان خبر داد؛

توزیع بسته حمایتی بین نیازمندان سمنانی

سردار حمید دامغانی گفت: چهار هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در بین نیازمندان استان سمنان توزیع می‌شود.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در بین نیازمندان استان سمنان توزیع می‌شود گفت: مرحله نخست اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در استان سمنان از نیمه شعبان آغاز و تا نیمه ماه رمضان ادامه دارد.

او با بیان اینکه مرحله دوم اجرای این رزمایش نیز از میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز و تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت اظهار داشت: رزمایش کمک مؤمنانه به اقشار نیازمند در استان سمنان تاکنون با مشارکت بسیار خوب مردم این استان برگزار شده است و مردم جلوه‌های زیبایی از تعاون و همدلی را در اجرای این رزمایش تاکنون رقم زده‌اند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان هدف از اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه را کمک به اقشار آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و تصریح کرد: برای کمک به صنوف و مشاغل آسیب دیده از این واقعه نیز برنامه‌ریزی و تدابیر لازم انجام شده است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.