سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار انتطامی؛

از پلمب یک کارگاه غیر بهداشتی تولید ماسک تا بازگشایی مراکز تعویض پلاک

بابسته خبر‌های انتظامی امروز ۴اردیبهشت ۹۹همراه سایت باشگاه خبرنگاران کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته اخبار انتظامی استان کرمان می خوانیم :

بازگشایی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی

رئیس پلیس راهور استان از بازگشایی مراکز تعویض پلاک استان و دفاتر خدمات خودرویی با رعایت تدابیر طرح فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی خبر داد.

سرهنگ یوسف نجفی گفت: مراکز تعویض پلاک کرمان و دفاتر خدمات خودرویی شهرستان‌ها از روز شنبه ۶اردیبهشت ۹۹ با اعلام طرح به صورت زوج و فرد ادامه فعالیت خواهند داشت.

او افزود: در این رابطه به خودرو‌هایی که رقم آخر پلاکشان زوج است در روز‌های زوج و خودرو‌هایی که رقم آخر پلاکشان فرد است طی روز‌های فرد در سراسر استان خدمات ارائه می‌شود.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی استان طی هفته جاری از مراکز تعویض پلاک بازدید کرده و در جریان چگونگی اجرای پروتکل‌های بهداشتی و نحوه رعایت فاصله گذاری اجتماعی قرار خواهند گرفت تا مراجعین دچار مشکل نشوند.

کشف و پلمب کارگاه تولید ماسک غیر بهداشتی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف و پلمب یک کارگاه غیر مجاز تولید وتوزیع ماسک غیر بهداشتی در عملیات ماموران انتظامی بخش ماهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء" گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع ماسک‌های غیر بهداشتی، با توجه به حساسیت موضوع و سلامت جان شهروندان، بررسی موضوع در دستور کارماموران انتظامی بخش ماهان قرار گرفت.

اوبیان داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از این کارگاه مشخص شد علاوه بر اینکه این واحد تولیدی فاقد مجوز‌های قانونی بوده وتولید ماسک نیز کاملا غیر بهداشتی است.

سرهنگ فداء تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این کارگاه تولیدی ۹۷۸ عددماسک غیر استاندارد و غیربهداشتی را کشف و با هماهنگی مرجع قضائی این مکان پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان درپایان با اشاره به دستگیری یک نفر دراین رابطه و تحویل وی به مراجع قضایی، از شهروندان خواست: در شرایط کنونی بیماری تحت هیچ شرایطی، اینگونه اقلام بهداشتی را از مراکز فاقد مجوزتهیه نکنند و هرگونه تخلف را با شماره تماس ۱۱۰ یا مراکز مسئول برخورد باتخلفات صنفی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.