سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای تسهیلات بانکی به شرکت‌های حمل و نقل درون شهری در تبریز

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اعطای تسهیلات بانکی ویژه و بسته‌های معیشتی به بهره برداران و شرکت‌های حمل و نقل درون شهری زیر نظارت این شرکت در تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،غنی زاده  سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اعطای تسهیلات بانکی ویژه و بسته‌های معیشتی به بهره برداران و شرکت‌های حمل و نقل درون شهری زیر نظارت این شرکت در تبریز آغاز شد.

غنی زاده گفت: بهره برداران و شرکت‌های حمل و نقل درونشهری زیر نظارت شرکت واحد می‌توانند برای هر اتوبوس مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات از بانک شهر دریافت کنند.

او افزود: بسته معیشتی غذایی پنج میلیون ریالی نیز برای رانندگان و کمک رانندگان ناوگان بخش خصوصی زیر نظارت به زودی تامین و توزیع خواهد شد.

غنی زاده گفت: در پی شیوع بیماری کرونا و پیرو مصوبات ستاد مقابله با آن مبنی بر تعطیلی خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه از اواخر اسفندماه سال گذشته و تعطیلی بسیاری از کسب و کار‌ها از جمله ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه برای حمایت از بهره برداران و شرکت‌های حمل و نقل بخش خصوصی زیر نظارت اقدام به اعطای تسهیلات ویژه بانکی با معرفی به بانک شهر می‌کند.

او افزود: پرداخت این تسهیلات از امروز آغاز شده است و متقاضیان در روز‌های آینده می‌توانند برای ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده به حوزه خصوصی سازی این شرکت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
صمدعلینژاد
۱۱:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام راننده بخش خصوصی هستم والا چهل وپنج روز که اراول سال تعطبل شدیم تا الان نه بسته غذای به ما گفتن.بیایدبگیرید ونه تهسیلات پانصدهزارتومانی
خودم هم سال 95بیمارستان بستری بودم یارانه ماراقطع کردن خوب به صدجارفتم فرمانداری کافینت پلیس 10هیچ جوابی نگرفتم برای همه دولت یک ملیون وام یارانه دادبه من تعلق نگرفت خودس هم بیمه تامین اجتماعی من ازبرج ده سال گذشته، نتوانستم برسم پولشوبریرم فکرکنم قطع شده لطفا به گوش مسولین برسانیدکه مگرباکدملی هرکس معلوم نمیشه چی داده یا نداره ببینن چی بنام من هست استخدام جای نیستم حقوق بگیرنیستم بانصف روزپشت ماشین رانندگی 55000تومان هرروز پول میگرفتم فقط اونم خداراشکرازدوهفته مانده به عبدقطع شده بودتا الان دوهفته میشه که یک روز درمیان سرکارمیرویم باسپاس