سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فعالیت ناوگان حمل و نقل شهری مهاباد با یک دوم ظرفیت

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: ناوگان حمل و نقل درون شهری مهاباد از امروز فعالیت خود را برای جابه جایی مسافران و با یک دوم ظرفیت آغاز کرده است.

شیرکو نورانی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد با اعلام اینکه ناوگان حمل و نقل درون شهری مهاباد با یک سوم ظرفیت از ۲۳ فروردین فعالیت خود را به منظور جابه جایی مسافران آغاز کرده است، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بنا بر مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان مهاباد تمامی تاکسی‌های گردشی، تلفنی، نقلیه عمومی درون شهری و برون شهری و دفاتر آژانس‌ها از امروز با یک دوم ظرفیت فعالیت خود را آغاز کردند.

نورانی افزود: رانندگان موظف هستند که بهداشت مورد نیاز برای جلوگیری از شیوع کرونا شامل ماسک، دستکش، مواد ضدغفونی کننده و پوشش جدسازی راننده از مسافر را برای سلامت خود و دیگران رعایت کنند.

او با اشاره به اینکه آژانس‌های تاکسی تلفنی باید در سامانه salamat.gov.ir وزارت بهداشت ثبت نام نمایند، ادامه داد: تا اطلاع ثانوی هر تاکسی به صورت همزمان حق دارد تنها ۳ مسافر را سوار کند و بعد از هر سرویس دهی وسیله نقلیه باید ضد عفونی و گند زدایی شود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.