سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف مسئولیت اجتماعی گاز خوزستان رفع محرومیت‌های استان است

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان مهم‌ترین هدف مسئولیت اجتماعی گاز خوزستان را تلاش در جهت رفع محرومیت استان عنوان کرد.

عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به سیاست‌های کلان اجرایی مسئولیت اجتماعی، سه شاخص اقتصادی، اجتماعی و محیط زیست به عنوان مسیر اصلی‌ترین استراتژی‌های رفع محرومیت در استان برنامه ریزی شده است.

او با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در سال ۹۸ افزود: گازرسانی به نقاط محروم استان به ویژه روستا‌ها را از جمله اولویت‌های گاز خوزستان در جهت اجرایی کردن شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی دانست.

ابول پور تعداد روستا‌های گازدار در سال ۹۸ را ۱۶۱ روستا عنوان کرد و بیان داشت: در تلاش هستیم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال ۹۹ بخش قابل توجهی از روستا‌ها را البته در صورت اخذ مجوز به شبکه گاز سراسری متصل کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان با تاکید بر کمک به مناطق کم برخوردار تصریح کرد: با هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان در جهت رفع مشکلات و محرومیت مناطق کم برخوردار در قالب تامین بسته‌های غذایی، معیشتی، تامین بسته‌های بهداشتی و ... اقدامات لازم صورت گرفته است.

این مقام مسئول عملکرد گاز خوزستان را در سیل فروردین ماه بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: شرکت گاز خوزستان از همه ظرفیت‌های تخصصی خود در جهت رفع مشکلات استان بدون هیچگونه ملاحظه‌ای تلاش خواهد کرد و در خصوص فعالیت‌های شاخص اجتماعی گفت: همکاری و مشارکت در امور فرهنگی و اجتماعی استان از جمله حضور و مشارکت موثر در حرکت اربعین حسینی (برپایی موکب در چذابه و خدمت به زائرین) و حرکت راهیان نور و ... را نمونه‌هایی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی عنوان نمود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.