سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از مدافعان خط مقدم سلامت تربت جام توسط تیپ ۳۸زرهی ارتش

همزمان با هفته بزرگداشت سلامت فرمانده تیپ ۳۸زرهی تربت جام به همراه جمعی از کارکنان با حضور در بیمارستان سجادیه و تقدیم شاخه گل از زحمات و تلاش‌های انسان دوستانه مدافعان خط مقدم سلامت تجلیل و قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با هفته بزرگداشت سلامت فرمانده تیپ ۳۸زرهی تربت جام به همراه جمعی از کارکنان با حضور در بیمارستان سجادیه و تقدیم شاخه گل از زحمات و تلاش‌های انسان دوستانه مدافعان خط مقدم سلامت تجلیل و قدردانی کردند.
 
در این دیدار پس از اجرای چند سرود در وصف مدافعان سلامت توسط گروه موزیک ارتش در وصف تجلیل از مدافعان سلامت سرهنگ مهدی سعیدیان فرمانده تیپ ۳۸زرهی تربت جام گفت: مدافعان سلامت فرشتگان زمینی در خط مقدم مقابله ویروس کرونا هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امیدواریم به یاری خداهرچه زودتر این ویروس مرگبار از کشور و ملل جهان دفع شود.

حجت الاسلام عالمی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۸ زرهی تربت جام با قدردانی از زحمات کادر پزشکی و درمانی، گفت: رزم نوازان ارتش در سه مقطع به احترام به پرچم و سرود جمهوری اسلامی، شهدا و مقامات موزیک اجرا می کنند اما امروز به لحاظ پاسداشت کادر درمانی و مرزبانان در مقابله با ویروس کرونا در محل بیمارستان سجادیه نواختند و بدانید که هر آنچه شما در حوزه سلامت تلاش می‌کنید مد نظر مسئولان قرار دارد.

محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با قدردانی از تیپ ۳۸زرهی گفت: حضور مسئولان تیپ در جمع کادر پزشکی و درمانی بیمارستان سجادیه موجب دلگرمی مدافعان خط مقدم سلامت است.
 
 
انتهای پیام//ز.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.