سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو در بابل دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم داخلی خودرو با ۲۱ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۱ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کرد.

او از دستگیری یک مالخر اموال سرقتی در این ارتباط و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و تحقیقات پلیس در این زمنیه همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی بابل، با تاکید بر مشارکت شهروندان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های امنیتی و انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.