سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام ارزشمند پویش نیکوکاری دانشگاهیان در آستانه ماه رمضان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در آستانه ماه رمضان، فعال شدن پویش نیکوکاری دانشگاهیان (پند) در مبارزه با کرونا و کمک به محرومان جامعه را به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمحمدحسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه هرکس می‌خواهد به سهم خود در مسیر غلبه بر کرونا نقش‌آفرین باشد، گفت: در آستانه ماه مهمانی خدا، فعال شدن پویش نیکوکاری دانشگاهیان (پند) ،  جهت مشارکت در امر مبارزه با کرونا و کمک به محرومان جامعه را به فال نیک می‌گیریم.

او در مراسم پویش نیکوکاری دانشگاهیان و توزیع ۵۰۰ قلم کالا‌های اساسی و موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان، افزود: شرایط کنونی به‌ جمیع جهات شبیه شرایط جنگ تحمیلی در ۶۰ بوده و هرکس می‌خواهد به سهم خود در مسیر غلبه بر کرونا نقش‌آفرین باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در طول بیش از دو ماهی که از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور گذشته، شاهد حضور پررنگ جامعه پزشکان و پرستاران در جمع مدافعان سلامت و دیگر آحاد جامعه و نمایندگان مجموعه‌های دولتی، غیردولتی، خصوصی و مردمی بودیم و هرکس به سهم خود نقش‌آفرین و گامی بسیار موثر برداشته و یکی از زیباترین کار‌ها توزیع اقلام موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان در میان ساکنان مناطق محروم حاشیه شهر است.

بحرینی با بیان اینکه کسی که در این مسیر‌ها گام برمی‌دارد هدفی جز رضای خدا ندارد، بیان کرد: ایرانیان سرآمد کار‌های خیر و نیک هستند و همواره در چنین میادینی در حال سبقت از یکدیگر هستند و امیدواریم که با مشارکت همگانی به‌وجود آمده شاهد غلبه بر ویروس کرونا در آینده‌ای نزدیک باشیم.

او تصریح کرد: در آستانه ماه مهمانی خدا از تمامی مومنان روزه‌دار التماس دعای خیر داریم و می‌خواهیم که با دعا‌های خود برای مدافعان سلامت موجب موفقیت هرچه‌بیشتر این زحمتکشان عرصه سلامت شوند تا بتوانیم به فضل الهی به‌زودی زود جشن ریشه‌کنی ویروس کرونا را در شهر امام رضا (ع) بگیریم و بتوانیم بار دیگر با بازگشایی درب‌های حرم مطهر رضوی به پابوسی امام هشتم (ع) مشرف شویم.
 
انتهای پیام// ز.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.