سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزجهانی قدس یادگاری گرانبها و به جامانده از بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: روزجهانی قدس یادگاری گرانبها از بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،برگزاری بزرگداشت روز قدس در فضای مجازی و تبیین اهمیت این روز در مقابله با استکبار ستیزی و اشغالگری رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برای بازگشت به سرزمین خود از موضوعاتی بود که در این جلسه بر آن تامید شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان, رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان  افزود: روزجهانی قدس میراثی گرانبها  از بنیانگذار  نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم ایران است.

او  با بیان اینکه چهل سال استکبار جهانی,صهیونیسم غاصب و وهابیون تلاش می کنند در دنیا روز جهانی قدس کم رنگ شود ادامه داد: امسال  دشمنان با شیوع بیماری کووید۱۹ به دنبال تامین مقاصد خود هستندغافل از اینکه امت اسلامی قدس را پاره تن خود می داند و در هر شرایطی در بازگشت فلسطینیان به سرزمین مادری و احقاق حقوق آنان مصمم هستند.

او بیان کرد: امسال علاوه بر استفاده از ظرفیت مجازی رسانه های دیداری و شنیداری در بزرگداشت روز قدس ، مطابق پروتکل های بهداشتی و تجلیل از شهدای بمباران نماز جمعه روز قدس سال ۱۳۶۱ در ورزشگاه قدس همدان،  آئین ویژه ای در نظر گرفته شده است.

مهدی دهقان نیری مدیر کل صدا وسیمای همدان هم  گفت :شبکه استانی همدان ،برای برنامه سازی و بزرگداشت شکوهمند روز قدس در فضای رسانه ای آمادگی لازم را دارد.

سرهنگ خادمی معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین استان نیز در این جلسه  از برگزاری نمایشگاه مجازی,مسابقه کتابخونی و پویش مردمی با موضوع فلسطین درسطح بیش از سه  هزار حوزه و پایگاههای مقاومت استان همدان خبر داد.

گفتنی است؛ در این جلسه اعلام شد برنامه های روز قدس امسال با توجه به شرایط  موجود و بحران ویروس کرونا به صورت متمرکز از سوی ستاد تهران اعلام خواهد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.