سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی

غلامرضا مرتضوی به عنوان سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، با تاکید بر اینکه فرمانداران قدرت هم افزایی با استفاده از همه ظرفیت‌ها را دارند، گفت : مدیریت ارشد استان ضمن تاکید بر تعامل فرمانداران با ائمه جمعه و نمایندگان، استفاده از سایر ظرفیت‌ها در شهرستان‌ها را نیز مورد تاکید دارد.

او گفت : شهرستان سنقروکلیایی منطقه‌ای ریشه دار و دارای شخصیت‌های بزرگی بود و می‌طلبد برای بازگشت به جایگاه حقیقی آن تلاش شود.

الهی تبار با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات محمدناصر معصومی زاده فرماندار سابق شهرستان گفت: تاکید مدیریت استان به فرماندار جدید این شهرستان، توسعه همه جانبه با استفاده از ظرفیت‌های منطقه همراه با برنامه ریزی منسجم و تقویت کار‌های مثبت گذشته است.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کنترل کرونا گفت: دلیل موفقیت در مقابله با کرونا در کشور علیرغم تنگنا‌های حاصل از تحریم، نگاه به درون بود که در اصول اقتصاد مقاومتی آمده است.

الهی تبار ادامه داد: اگر زیرساخت‌های ایجاده شده در طرح تحول نظام سلامت نمی‌بود امروز کشور نمی‌توانست پاسخگوی نیاز‌ها باشد و دولت معطل می‌ماند. علاوه بر آن در روند مقابله با کرونا گفتگو‌ها و فعالیت‌ها تعطیل نشد و این حاصل زیرساخت‌های ارتباطی بود که دولت در سال‌های گذشته ایجاد کرده است.

او تامین کالا‌های اساسی مردم را یکی دیگر از نقاط روشن عملکرد دولت در روند مقابله با کرونا دانست و افزود: از جمله برکات و دستاورد‌های این دوران وفاق، وحدت و همدلی ایجاد شده در بین مسئولان و مدیران بوده که در استان کرمانشاه نیز شاهد آن بوده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه عملکرد استان در مدیریت کرونا را موفق دانست و با اشاره به ابتکار عمل و پیشگامی کرمانشاه در روند آگاه‌سازی مردم افزود: راه اندازی استودیو ویژه سلامت و آغاز بکار سامانه ۲۵۲۵ پیش از راه اندازی سامانه تلفنی ۴۰۳۰ در کشور از جمله اقدامات پیش قدمانه کرمانشاه در مقابله با کرونا بود.

او دومین اقدام برجسته استان کرمانشاه در کنترل کرونا را تهیه نقشه راه عنوان کرد و افزود: در این نقشه برای شرایط بدبینانه برآورد امکانات شد و بر اساس نظر دانشگاه علوم پزشکی هزار تخت بستری و ۲۰۰ تخت آی سی یو برای بیماران آماده شد.

الهی تبار با اشاره به موفقیت و پیشتازی استان در برنامه غربالگری کرونا گفت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در استان غربالگری شدند.

او راه اندازی مراکز ۲۴ ساعته و انجام تست‌های پس سی آر و محاسبه آن در آمار مبتلایان را از دیگر برجستگی‌های عملکرد استان در مقابله با کرونا عنوان کرد و افزود: با هم افزایی که شکل گرفت و مجموعه این اقدامات بود که استان کرمانشاه در ردیف استان‌های با کمترین آلودگی در کشور جای گرفت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با تقدیر از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه پزشکان گفت: کادر بهداشت و درمان سربازان خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند و تاکید همراهی و همیاری نهاد‌ها با این مجموعه است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.