سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتصال بیش از نیمی از دانش آموزان به شبکه شاد

بیش از ۵۰ درصد دانش آموزان خراسان جنوبی تاکنون به شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) آموزش و پرورش متصل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ۸۰ درصد مدیران و معلمان هم عضو این شبکه شدند گفت: فعالیت اپلیکیشن شاد در همه‌ی دوره‌های تحصیلی استان آغاز شده و تا این لحظه بیش از ۵۷۰ آموزشگاه به این شبکه متصل هستند.

او همچنین از برطرف شدن مشکل اینترنت دانش‌آموزان محروم از آموزش مجازی خبر داد و افزود: بر اساس تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای استفاده تمامی دانش آموزان از آموزش مجازی، مناطق محروم هم به اینترنت متصل می‌شوند و تا اجرای شدن آن، راهبران آموزشی این دانش آموزان را از محتوا‌های آموزشی بهره مند می‌کنند.

واقعی با اشاره به مشکل برخی کاربران در پیوستن به اپلیکیشن شاد، گفت: کاربرانی که با نسخه تلفن همراه دچار مشکل شدند، می‌توانند از نسخه تحت وب استفاده کنند، اگر مشکل فنی هم وجود داشت، می‌توانند از فیلم‌های آموزشی که برای نصب و راه اندازی نرم‌افزار در قسمت پشتیبانی اپلیکیشن است، استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که در پورتال وزارت آموزش و پرورش هم، ابزار‌های کمک آموزشی برای کمک به خانواده‌ها، معلمان و مدیران وجود دارد، افزود: تنها نسخه‌های بسیار قدیمی ممکن است به شبکه وصل نشوند؛ که کارشناسان بخش فنی به طور ۲۴ ساعته در تلاش هستند تا اشکالات را شناسایی کرده و همه‌ی نقایص را برطرف کنند.

واقعی در مورد وجود چند کاربر دانش آموز در خانواده یا نبود امکان دسترسی به گوشی همراه در ساعات تدریس هم گفت: در صورتی که دانش‌آموزی در ساعت تدریس به گوشی یا رایانه دسترسی نداشته باشد؛ می‌تواند تا ۲۴ ساعت فایل‌ها را دانلود و ذخیره و بعدا از فایل‌های ذخیره شده استفاده کند.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.