سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مناجات سحرگاهی و معرفی مشاهیر در برنامه بهشت اجابت

دو ویژه برنامه مناجات سحرگاهی و معرفی مشاهیر در برنامه بهشت اجابت" در ماه مبارک رمضان از شبکه استانی اصفهان پخش می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدعلی معرک‌نژادمدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان با بیان اینکه موضوعات محوری این برنامه به صورت متنوع و به‌روز و با رویکرد اقتصادی انتخاب شده گفت: این برنامه زنده از ساعت ۳:۳۰ بامداد تا اذان صبح، ۳۰ سحر در ماه مبارک رمضان و از محل مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان پخش می‌شود که علاوه بر شبکه استانی اصفهان به مدت ۱۰ شب از شبکه سراسری شما نیز پخش خواهد شد.

سیدعلی معرک‌نژاد با بیان اینکه برنامه سحرگاهی "بهشت اجابت" با حضور کارشناس-مهمان اجرا می‌شود، افزود: تواشیح و مناجات در تخت فولاد اصفهان، برگزاری آیین سحوری‌خوانی و بهره مندی از ظرفیت هنرمندان اصفهانی برای احیای این آیین و سنت قدیمی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

او گفت: داستان‌خوانی بخش دیگری از این برنامه سحرگاهی بوده که هر شب داستان‌های کوتاه از این برنامه با محور برگزاری مسابقه‌ای در فضای مجازی پخش می‌شود.

معرک نژاد با اشاره به اینکه معرفی ۳۰ تن از شخصیت‌های مدفون در تخت فولاد در بخش معرفی علمای اصفهان در ۳۰ شب اجرای این برنامه پخش می‌شود افزود: بخش کلام بزرگان و مشاهیر حاوی صدای به جا مانده مشاهیر مدفون در تخت فولاد، سخن درباره نکات اخلاقی و همچنین خواندن هر شب یک وصیت‌نامه از جمله برنامه‌های برنامه سحرگاهی بهشت اجابت است.

او با بیان اینکه تمام بخش‌های برنامه سحرگاهی به صورت روزانه در فضای مجازی نیز منتشر می‌شود گفت: سوال مسابقه داستان‌خوانی نیز از محتوای داستان‌های کوتاهی که در برنامه پخش می‌شود در فضای مجازی مطرح خواهد شد و هر روز به سه نفر از برندگان این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان افزود: در سال‌های گذشته در مناسبت‌های ماه مبارک رمضان مانند شب‌های قدر مراسم احیا در تخت فولاد برگزار می‌شد که امسال تمام این مراسم‌ها به صورت مجازی برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهرداد
۰۴:۴۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام .احسنت