سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید رساندن طرح‌های نیمه‌کاره در شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، از به تولید رساندن طرح‌های نیمه‌کاره در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، از به تولید رساندن طرح‌های نیمه‌کاره در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت : در حال حاضر، یک‌هزار و ۲۰۰ سرمایه‌گذاردر شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه فعالیت دارند.

او از به مرحله تولید رساندن طرح‌های نیمه‌کاره در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت : با توجه به شعار امسال با عنوان «جهش تولید»، برنامه‌های مهمی را در دستور کار داریم.

او افزود: ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی و بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری ایجاد سرمایه گذاری و تولید، یکی از ابزار‌ها و اساسی‌ترین محور‌های در راستای تحقق شعار سال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در خصوص طرح‌های نیمه‌کاره در شهرک‌های صنعتی استان، گفت: امیدواریم امسال با توجه به مشوق‌های که وزارت صنعت مدنظر دارد بتوانیم طرح‌های نیمه‌کاره را به چرخه تولید برسانیم و همچنین واحد‌هایی که با ظرفیت کمتری در چرخه تولید هستند، تکمیل ظرفیت شوند.

او این مشوق‌ها را شامل واگذاری زمین به صورت ۵۰ درصد اعلام کرد و و افزود: زمین‌های به صورت ۲۰ درصد نقد و ۸۰ درصد به صورت اقساط ۳۶ ماهه واگذار می‌شود و مشوق‌هایی نیز در خصوص به بهره‌برداری رساندن واحد‌های صنعتی با استفاده از تسهیلات کم‌بهره از تبصره ۱۸ مدنظر است.

کردستانی ادامه داد: در استان کرمانشاه ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار وجود دارد که یک‌هزار و ۵۰۰ هکتار آن عملیاتی شده و بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ سرمایه‌گذار در این شهرک‌ها مشغول تولید هستند .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.