سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان خبر داد؛

آغاز رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه در سمنان

مجتبی جانعلی گفت: به همت ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و با هدف مقابله با کرونا رزمایش بزرگ همت جوانانه، کمک مومنانه در استان سمنان آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه رزمایش بزرگ همت جوانانه کمک مومنانه با تمام ظرفیت و امکانات جامعه بزرگ ورزش و جوانان آغازشده است، گفت: این امر به منظور تبعیت از فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری، با توجه به شرایط موجود کشور و با اعلام آمادگی جامعه بزرگ و همیشه در صحنه ورزش و جوانان صورت گرفته است.

او با بیان اینکه اقدام مؤثر در کمک به نیازمندان و عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در زمینه کمک به اقشار مردم از جمله محور‌های این رزمایش است، افزود: خوشبختانه ورزشکاران و هیئات ورزشی استان به خوبی از این طرح استقبال کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد، سازمان بسیج ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی در این رزمایش با اداره کل ورزش و جوانان همراهی خواهند کرد، گفت: از جوانان و خیران درخواست می‌شود در رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه مشارکت همه جانبه داشته باشند.

جانعلی بیان کرد: این رزمایش در همه شهرستان‌های استان سمنان با همکاری ادارات ورزش و جوانان و با استفاده از پتانسیل جوانان، بسیج ورزشکاران، خیران نیک‌اندیش، مؤسسات مردم نهاد جوانان و هیئت‌های ورزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.