سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار قزوین بر پایش انبار‌های کالا‌های اساسی در منازل

استاندار قزوین بر پایش انبار‌های کالا‌های اساسی در برخی از منازل در شهر قزوین و سایر نقاط استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جمالی پور استاندار قزوین ر جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بر پایش انبار‌های کالا‌های اساسی در برخی از منازل در شهر قزوین و سایر نقاط استان تاکید کرد و گفت: بنک داران استان تنها در صورت ثبت نام در سامانه جامع انبار‌ها حق فعالیت دارند و نیروی انتظامی در صورت مشاهده انبار‌های متخلف، سریعا با متخلفان برخورد خواهد کرد.

جمالی پور در ادامه بر ایجاد بار انداز کالا‌های اساسی و مرکز دپوی کالا در استان برای پشتیبانی از پایتخت و استان‌های شمالی، غربی و شرقی کشور تاکید کرد.

استاندار  بر ایجاد بار انداز کالا‌های اساسی و مرکز دپوی کالا در استان برای پشتیبانی از پایتخت و استان‌های شمالی، غربی و شرقی کشور تاکید کرد.

جمالی پور گفت: سال گذشته شاهد تلاش همه دستگاه‌های اجرایی استان برای کاهش قاجاق کالا و ارز در استان بودیم و امیدواریم در سال جهش تولید، اقدامات بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

او افزود: قاچاق کالا و ارز، اشتغالزایی و جهش تولید را تحت تاثیر قرار داده است.

استاندار خاطرنشان کرد: شناسنامه دار کردن انبار‌های استان و لزوم ثبت انبار‌ها و کالا‌های موجود در آن‌ها در سامانه جامع انبارها، گام مهمی برای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز در استان محسوب می‌شود.

جمالی‌پور بر مقابله جدی با کالا‌های قاچاق در استان تاکید کرد و گفت: صداوسیما باید در این زمینه برای آگاه سازی مردم نسبت به خرید کالا‌های خارجی و اثرات منفی آن بر کاهش اشتغالزایی داخلی، برنامه‌های متنوعی تولید و روانه آنتن کند.

استاندار گفت: ظرفیت‌های بالایی در زمینه تولید کالا در کشور داریم و باید با رصد کالا‌های بدون شناسه، از ورود کالا‌هایی که ورود آن‌ها هیچ ضرورتی ندارد جلوگیری شود.

استاندار همچنین بر لزوم اقدامات فرهنگی از سوی دستگاه‌های متولی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ویژه صداوسیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آگاه سازی و کاهش تمایل مردم به استفاده از کالا‌های خارجی به ویژه کالا‌های قاچاق تاکید کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.