سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه رمضان در کردستان

طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ماه رمضان با نام «طرح ضیافت» از شنبه ۶ اردیبهشت جاری در کردستان آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مجتبی ورمقانی مدیرکل دامپزشکی استان کردستان ضمن تبریک حلول ماه پرفیض و برکت رمضان اظهار داشت: هر ساله و در آغاز ماه رمضان، طرح تشدید نظارت بهداشتی با عنوان «طرح ضیافت» در سراسر استان آغاز می‌شود و امسال نیز این طرح از روز شنبه ششم اردیبهشت سال‌جاری اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح با بهره‌گیری از تعداد ۷۴ نفر از نیرو‌های دامپزشکی استان در قالب ۲۲ اکیپ از شهرستان‌ها و ۱۰ اکیپ از بازرسان ستادی آغاز خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان ادامه داد: تمامی مراکز عرضه، تولید، نگهداری و فروش فرآورده‌های خام دامی شامل کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز قطعه‌بندی و بسته‌بندی، قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، ماهی فروشی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن تهیه غذای آماده، رستوران‌ها، غذاخوری‌های بین راهی، مراکز جمع‌آوری شیر و کارخانجات خوراک دام و طیور مورد بازرسی دقیق و منظم پرسنل خستگی‌ناپذیر و پرتلاش دامپزشکی قرار خواهد گرفت.

ورمقانی از مردم استان درخواست کرد موارد مشکوک در زمینه یادشده را از طریق سامانه پیغام‌گیر شبانه‌روزی ۱۵۱۲ و یا تماس با شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی نمایند تا پس از بررسی رسیدگی‌های لازم بعمل آید.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.