سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپاه آماده است خود را فدای انقلاب کند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه انقلاب اسلامی آماده است خود را فدای انقلاب ملت تحت فرمان امام خویش کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای کرمان گفت: راه ارزشمند خودمان را آماده کنیم و بیشترین زمانی که احساس می‌شود که ما باید در همه عرصه‌ها آمادگی داشته باشیم، امروز است،

شاهدیم دشمنان ما با چه هجمه‌های نسبت به جبهه انقلاب و ولی فقیه و سپاه تهاجم دارد، زیرا جبهه انقلاب قوی و قدرتمند شده است و امروز سپاه انقلاب نظامی و انقلابی در همه عرصه‌ها است.

اوافزود: امروز خدای متعال توفیق داد در قطعه‌ای از بهشت در محضر شهدای عزیز لشکر ۴۱ ثارالله و محضر شهید سید شهدای مقاومت سردار دل‌ها هم برای تجدید پیمان و هم استمداد راه شهدا حضور به‌هم رسانیم.

او با اشاره به رشادت‌ها، ایثار‌ها و جان‌فشانی‌ها سردار حاج قاسم سلیمانی از ابتدای انقلاب تا روز آسمانی شدنش، تصریح کرد: سردار سلیمانی در ۸ سال دفاع مقدس رشادت‌های زیادی کرد و جنوب شرق کشور امنیت حود را مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های این مرد بزرگ می‌داند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ولایت‌باوری را یکی از خصوصیات بارز سردار سلیمانی دانست و اظهار داشت سردار سلیمانی تنها راه سعادت را تبعیت از این حکیم و امام مسلمین می‌دانست.

او با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پا در مسیر حق گذاشت و باعث عزت ایران شد، تصریح کرد: ما پاسداران انقلاب اسلامی الگو‌های بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی داریم که همه وجود خود را برای اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرد و برای پیشبرد جبهه حق جانفشانی کرد.

سردار معروفی افزود: قطعا امروز ما برای ادامه دهندگی این راه ارزشمند خودمان را آماده کنیم و بیشترین زمانی که احساس می‌شود که ما باید در همه عرصه‌ها آمادگی داشته باشیم، امروز است، شاهدیم دشمنان ما با چه هجمه‌های نسبت به جبهه انقلاب و، ولی فقیه و سپاه تهاجم دارد، زیرا جبهه انقلاب قوی و قدرتمند شده است و امروز سپاه انقلاب نظامی و انقلابی در همه عرصه‌ها است.

او سپاه انقلاب را سپاه امام دانست و بیان کرد: سپاه انقلاب اسلامی آماده است خود را فدای انقلاب ملت تحت فرمان امام خویش کند.

او با اشاره به عملکرد سپاه در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز ما پاسداران سوگند می‌خوریم آرمان شهیدان را توسعه و هم ترویج و هم تبیین و تشریح می‌کنیم، زیرا مصونیت انقلاب در تبیین آرمان شهدا است همان چیزی که دشمن نمی‌خواهد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.