سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسگری: فدراسیون کشتی به تکریم و احترام پیشکسوتان تاکید دارد

دبیر فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی همیشه بر اهمیت تکریم و احترام بر پیشکسوتان تأکید داشته است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی همیشه بر اهمیت تکریم و احترام بر پیشکسوتان تاکید داشته است و امسال نیز برنامه‌های خوبی، چون دیدار و تقدیر از این بزرگان و برگزاری مسابقات مختلف برای آن‌ها در نظر گرفته است.

وی در خصوص عملکرد صندوق حمایت گفت: من از همان سال‌های ابتدایی عضو صندوق بوده ام و می‌بینم که روند فعالیت‌ها آن در یک سال اخیر رو به بهبود است و اطلاع رسانی در مورد فعالیت‌های صندوق نسبت به گذشته بهتر شده است.

عسگری تاکید کرد: در ملاقاتی که با دکتر ابطحی داشتم متوجه شدم که ایشان دلسوزانه برای صندوق برنامه ریزی دارند و به فکر ورزشکاران و پیشکسوتان هستند و تمام دغدغه و دلمشغولی شان خدمت به این قشر است.

وی ادامه داد: دغدغه قهرمانان و پیشکسوتان کشتی نیز دغدغه فدراسیون کشتی است و از صندوق قهرمانان می‌خواهیم که حمایت بیشتری از آن‌ها داشته باشد.

عسگری تصریح کرد: هم اکنون محسن قاسمی، محمدرضا آقانیا و میثم زارع از ملی پوشان و قهرمانان ما هستند که هرکدام به نحوی با مشکلات درمانی روبرو هستند که امیدواریم که مسئولان صندوق در این زمینه مساعدت و کمک بیشتری داشته باشند.

دبیر فدراسیون کشتی در مورد شیوع ویروس کرونا گفت: کشتی نیز مانند سایر ورزش‌ها از عواقب این ویروس در امان نبوده و بسیاری از مسابقات و برنامه‌ها لغو یا به تعویق افتاده اند. امیدورایم که با رعایت توصیه‌های بهداشتی و مراقبت شرایط هرچه زودتر به حالت عادی بازگردد.


بیشتر بخوانید:

عضویت دکتر کیهانی در هیأت رئیسه فدراسیون کشتی

کاویانی نژاد: به دنبال مدال المپیک هستم/ در مسابقات جهانی شرایط آن طور که می‌خواستم رقم نخورد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.