سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نزدیک به ۴۰ هزار خانوار آسیب دیده از کرونا در استان سمنان شناسایی شد

معاون اجرایی سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: نزدیک به ۴۰ هزار خانوار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا بر اساس شناسایی‌های انجام شده و کمک بخش‌های مختلف در استان شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ علی خالقیان معاون اجرایی سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: شناسایی افراد آسیب دیده استان سمنان از شیوع ویروس کرونا با کمک دستگاه‌های حمایتی مانند هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره)، مراکز نیکوکاری، اصناف و بهزیستی شناسایی شده است.

او افزود: افرادی که به عنوان آسیب دیده از شیوع کرونا شناسایی شدند صاحبان مشاغلی هستند که از کرونا آسیب دیدند و اکنون در تامین مخارج زندگی و پرداخت اجاره بها دچار مشکل شدند.

معاون اجرایی سپاه قائم (عج) استان سمنان بیان کرد: کمک به نیازمندان و صاحبان مشاغلی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند در طرح مواسات یا« کمک مومنانه» دنبال می‌شود.

سرهنگ علی خالقیان تصریح کرد: سبد مواد غذایی و کمک نقدی در رزمایش مواسات با محوریت ائمه جمعه در ۲ مرحله در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

تا روز دوشنبه ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۲۰۹ نفر رسید.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.