سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت شهرداری از ۱۶۳ زباله گرد شناسایی شده در بجنورد

شهردار بجنورد از شناسایی و حمایت از ۱۶۳ زباله گرد در سطح شهر بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، زارعی شهردار بجنورد با اشاره به اینکه وجود زباله گردها، دستفروشان، متکدیان و ... در سطح شهر ریشه در مشکلات اقتصادی دارد، افزود: در طرح جمع آوری زباله گرد‌ها با هدف جلوگیری از شیوع کرونا، ۱۶۳ نفر زباله گرد در مرکز استان شناسایی شده اند که قرار است با کمک شهرداری و خیران، مورد حمایت قرار گیرند.

زارعی افزود: با کمک انجمن‌های مردم نهاد و شهرداری، تلاش داریم تا بسته‌های معیشتی میان زباله گرد‌های مرکز استان توزیع کنیم.

او با بیان اینکه در اجرای اقدامات مربوط به مقابله با کرونا با برخی مشکلات فرهنگی و معضلات اقتصادی رو به رو هستیم، افزود: به طور مثال، دستفروشان، زباله گرد‌ها و ... بیشتر به خاطر مشکلات اقتصادی و به ناچار در شهر حضور داشته و نسبت به عرضه اجناس و یا بازیافت زباله‌ها اقدام می‌کنند، که هم خود را به خطر انداخته و هم تهدیدی برای سلامتی شهروندان محسوب می‌شوند.

زارعی با اشاره به وظیفه اجتماعی و قانونی شهرداری در جمع آوری دستفروشان، زباله گرد‌ها، متکدیان افزود: شهرداری تنها تا ۲۴ ساعت میتواند متکدیان را در مراکز خود نگهداری و سپس باید به نهاد‌های مسئول تحویل دهد.

شهردار بجنورد عنوان کرد: برای تامین سلامت مردم، حتی در ناوگان اتوبوس، فاصله گذاری اجتماعی الزامی شده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.