سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۶۶۲ هزار مترمربع آسفالت در کیار

۶۶۲ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستا‌های شهرستان کیار انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۶۶۲ هزار و ۶۳۱ مترمربع عملیات زیرسازی و آسفالت در ۴۲ روستا از مجموع ۴۴ روستای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی شهرستان کیار انجام شده است.

او تأکید کرد: برای این عملیات افزون بر ۳۴۰ میلیارد ریال هزینه شد.

رئیسی افزود: در این روستا‌ها ۱۱۰ هزار و ۴۳۵ متر طول عملیات خیابان‌سازی شامل جوی و جدول، پیاده‌رو سازی و فضای سبز اجرا شده است.

او اضافه کرد: با این اقدامات هفت هزار و ۸۳۶ خانوار از مجموع هشت هزار و ۲۶ خانوار ساکن در این روستا‌ها برابر ۹۷ درصد جمعیت هدف از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره‌مند شده‌اند.

رئیسی ادامه داد: تاکنون هفت هزار و ۵۶ جلد سند شامل پنج هزار و ۹۰۲ جلد سند روستایی و یکهزار و ۱۵۴ جلد سند شهری در شهرستان کیار صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۷۱۳ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال تسهیلات به هفت هزار و ۱۱۰ خانوار در شهرستان کیار پرداخت شد.

او گفت: تاکنون ۹۸ واحد مسکن شهری با ۵۵ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال و ۷۰۶ واحد مسکن مهر با ۱۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان کیار از سوی بنیاد مسکن احداث شد.

کیار از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر شلمزار) در فاصله ۴۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.