سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف کالاهای قاچاق میلیاردی در طرح عملیاتی پلیس زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق میلیاردی، در طرح عملیاتی پلیس استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پدیده شوم قاچاق تهدید بزرگ اقتصادی برای کشور است که به دلیل آثار مخرب و منفی، زنگ خطری است که بخش‌های مختلف صنعتی و تولیدی کشور را تضعیف می­کند.

او افزود:ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی در راستای حمایت از تولیدات داخلی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارزاق احتکاری را طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان اجرا کردند.

سرهنگ خانی پور با اشاره به توقیف ۴ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی استان، اذعان داشت:در این طرح عملیاتی و ضربتی پلیس، ۸ هزار عددماسک،۸۲عدد پاور بانک، ۷۰عدد چاقو، ۲۰۰عدد دستمال سرنخی و ۴ دستگاه فلز یاب کشف شد.

وی ادامه داد: در ادامه این طرح و بازرسی از یک دستگاه کامیون، هزار و ۸۰۰ قطعه مرغ زنده و فاقد مجوز حمل کشف که برابر نظر کارشناسان ارزش طیور کشف شده حدود ۵۱۰ میلیون ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی، همچنین از کشف ۷۳۰ کیلو گرم شکر احتکار شده در بازرسی از یک انبار شخصی در سطح شهرستان زنجان خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده، بیش از یک میلیارد ریال می‌باشد، تصریح کرد: در این طرح عملیاتی ۵ نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، در مبارزه با قاچاقچیان و هنجارشکنان، از آنان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت افراد سودجو، قانون گریز و محتکر از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰، پلیس را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری نمایند.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.