سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۵۸ پرونده بهداشتی برای متخلفان صنفی نهاوند

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند گفت: ۵۸ فقره پرونده بهداشتی برای متخلفین واحد‌های صنفی در نهاوند تشکیل گردید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند، قاسم بازدار بیان کرد: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و طی بازدید‌های صورت گرفته از واحد‌های صنفی و مراکز عرضه‌کننده لوازم بهداشتی ۵۸ فقره پرونده بهداشتی برای متخلفان تشکیل شد.

او افزود: با شروع اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، گشت‌های مشترک نظارتی با همکاری اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف و نیروی انتظامی همه روزه به طور مرتب در سطح شهر برگزار شد و مراکزی مانند داروخانه، نانوایی‌ها، پمپ بنزین، واحد‌های عرضه‌کننده اقلام اساسی و مراکز عرضه‌کننده لوازم بهداشتی مورد بازرسی قرار گرفتند.

بازدار با بیان اینکه به مراکزی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند اخطار لازم داده شد،  گفت:  در صورت تکرار یا بی‌توجهی نسبت به تذکرات، نسبت به آن‌ها اعمال قانون شده و پرونده تشکیل و محکومیت‌های قانونی اعمال شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند از کشف یک مورد احتکار تجهیزات بهداشتی خبر داد و گفت: در بازدید‌ها یک مورد احتکار با هوشیاری اداره صنعت و معدن و پلیس اطلاعات شناسایی شد که اداره تعزیرات به عنوان مرجع قضایی پس از تشکیل پرونده اقدامات قانونی را به عمل آورده و اقلام احتکار شده شامل دستکش و ماسک در بین جامعه هدف توزیع شد.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.