سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص اعتبار میلیاردی به چهار خطه کردن بخشی از محور کندوان

با تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار،عملیات چهار خطه کردن محور کندوان محدوده مرزن آباد به سمت دزدبن سرعت بیشتری گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی مازندران از تسریع در عملیات تعریض و بهسازی بخشی از محور کندوان در محدوده مرزن آباد – دزدبن خبر داد و گفت: با تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریالی چهارخطه کردن این بخش از محور کندوان قطعه اول آن به طول ۲/۳ بزودی آسفالت و زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

او افزود: این طرح با بکارگیری شش اکیپ راهسازی مجزا بصورت همزمان و استفاده از ۷۰ دستگاه انواع ماشین آلات راه سازی در شش جبهه کاری سرعت بیشتری به خود گرفت.

او در خصوص مشخصات فنی این پروژه ،گفت: تعریض و بهسازی بخشی از محور کندوان (محدوده خروجی شهر مرزن آباد به سمت محور کندوان) بطول ۱۵ کیلومتر با اعتباری معادل ۱۳۵۰ میلیارد ریال در سه قطعه (قطعه اول به طول ۲/۳ ریاقطعه دوم به طول ۲/۷ و قطعه سوم به طول ۱۰ کیلومتر) در سال ۹۷ آغاز و امیدواریم با تامین و تخصیص اعتبارات مناسب در مدت زمان تعیین شده بهره برداری و زیر بار ترافیک قرار گیرد.

نظری در خصوص محور کندوان افزود: راه تاریخی کندوان با قدمت بیش از ۷۰ سال تنها راه ارتباطی زمینی غرب استان بوده و در تمام فصل‌ها و روز‌های سال به ویژه مناسبت‌ها و تعطیلات برای جابه‌جایی بار و به ویژه مسافر با وسعتی بسیار گسترده مورد استفاده بهره‌برداران سامانه حمل و نقل جاده‌ای قرار می‌گیرد.

او با اشاره به اهمیت محور کندوان گفت: وضعیت فعلی محور به‌گونه‌ای است که سطح سرویس جاده در ایام تعطیل بسیار پایین بوده و حتی در بسیاری از نقاط به علت عدم وجود شانه با عرض کافی، توقف یک اتومبیل به علت خرابی و موجب انسداد کامل یک لاین و ایجاد راهبندان می‌شود.

عملیات تعریض و بهسازی محدوده مرزن آباد – دزدبن به طول ۱۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۳۵۰ میلیارد ریال از آذر ماه سال ۹۷ آغاز و با سرعت مناسبی در حال انجام می‌باشد. همچنین عملیات تعریض و بهسازی ۵ کیلومتر از این محور نیز در طی سالیان گذشته به اتمام رسیده و در اختیار کاربران جاده‌ای می‌باشد.
 
نظری ضمن اشاره به اینکه ارتقاء و تعریض در محور‌های مازندران نگاه ملی را می‌طلبد از عنایت وزارت راه و شهرسازی برای توسعه، بهسازی و ایمنی محور‌های استان و نیز استاندار مازندران که طی مکاتبات متعدد با وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت برنامه ریزی داشته اند، قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.