سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی معلم بردخونی برای آموزش به دانش آموزانی که اینترنت ندارند

معلمی اهل بخش بردخون شهرستان دیر می‌گوید آماده است با وسیله نقلیه خود به سراغ دانش آموزانی برود که اینترنت ندارند و به آن‌ها درس دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ماشاء الله زارعی دبیر زبان مدارس منطقه بُردِخون اعلام کرده آماده است به دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه که به فضای مجازی دسترسی ندارند و نمی‌توانند درس‌هایشان را از این طریق دنبال کنند، با رعایت اصول بهداشتی و به صورت حضوری از ابتدای اردیبهشت تا آغاز امتحانات آموزش دهد.

او که بدون هیچ خواسته‌ و چشمداشتی این پیشنهاد را مطرح کرده است می‌گوید: آماده‌ام با وسیله نقلیه خودم همه دانش آموزان ساحلی منطقه کاکی تا آخرین روستای بردخون را تحت پوشش قرار دهم.

زارعی ادامه می‌دهد: این روز‌ها هرکسی مشغول کاری است و تلاش می‌کند از درد و رنج مردم کاسته شود، زیرا کرونا در همه دنیا گسترده شده و من هم به سهم خود می‌خواهم اندکی از دینم را به جامعه و مردم کشورم ادا کنم.

او بیان می‌کند: همیشه آرزو داشتم آنچه توان دارم برای توسعه شهر و دیارم هزینه کنم که تاکنون از هیچ کاری دریغ نکرده‌ام و اکنون که می‌بینم تعدادی از دانش آموزان نیاز به درس و آموزش دارند مشتاقانه آماده خدمت و تلاش شبانه‌روزی هستم.

این فرهنگی بردخونی دانش آموزان را بچه‌های خود می‌داند و می‌گوید: هدفم این است که آموخته‌های خود را در اختیار بچه‌ها قرار دهم و دوست دارم آنان به بهترین جایگاه برسند.

زارعی که از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس به شمار می‌رود، معتقد است: روزگاری شهیدان برای دفاع از ارزش‌ها و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و این کار ما در برابر ایثار آنان ذره‌ای بیش نیست.

او تاکید می‌کند: آنچه ماندگار است خدمت برای خدا و بندگان خدا است و مادیات و زندگی مادی به زودی سپری می‌شود و من با کمال میل دوست دارم همه سرمایه‌ام که عمر و جانم است برای مردم فدا کنم و منتی در این زمینه ندارم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.