سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ‌زنی طرح هادی روستای قلعه‌تک در شهرستان کیار

همزمان با دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و سالروز تأسیس این نهاد انقلابی طرح هادی روستای قلعه تک در شهرستان کیار کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و سالروز تأسیس این نهاد انقلابی طرح هادی روستای قلعه تک در شهرستان کیار با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کلنگ زنی می‌شود.

او با اشاره به عملکرد این نهاد در شهرستان کیار افزود: اعتبارت این نهاد یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال بود و با احتساب مسکن محرومین مجموعاً یک هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال است.

رئیسی اضافه کرد: این نهاد با ورود در تعداد ۴۲ روستا از مجموع ۴۴ روستای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال نسبت به اجرای ۱۱۰ هزار و ۴۳۵ متر طول، عملیات خیابان سازی شامل جوی و جدول، پیاده روسازی، فضای سبز و اجرای ۶۶۲ هزار و ۶۳۱ متر مربع عملیات زیرسازی و آسفالت اقدام نموده که در همین راستا از تعداد هشت هزار و ۲۶ خانوار، تعداد هفت هزار و ۸۳۶ خانوار (۹۷ درصد جامعه هدف) از مزایای خدمات موصوف بهره‌مند شدند.

او با اشاره به سند‌های صادر شده در این شهرستان ادامه داد: مجموعا تاکنون هفت هزار و ۵۶ جلد سند شامل پنج هزار و ۹۰۲ سند روستایی و یک هزار و ۱۵۴ سند شهری در این شهرستان صادر شده است.

رئیسی همچنین با اشاره به تسهیلات پرداخت شده گفت: ۷۱۳ هزار و ۴۶۰ میلیون ریال به هفت هزار و ۱۱۰ خانوار تاکنون پرداخت شده است.

او افزود: ۹۸ واحد مسکن شهری با ۵۵ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال اعتبار و ۷۰۶ واحد مسکن مهر با ۱۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در این شهرستان احداث شده است و سهم شهرستان از طرح مسکن محرومین نیز ۳۰۰ واحد می‎باشد.

رئیسی اضافه کرد: مراسم کلنگ‌زنی روستای قلعه تک بعد از شکست کرونا ویروس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.