سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد؛

ترمیم حقوق معلمان تا هفته معلم

رئیس سازمان برنامه و بودجه ازاحیای طرح رتبه بندی و ترمیم حقوق معلمان تا هفته معلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در لایحه و اینستاگرامی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان فرهنگیان برای پیگیری موضوع احیای رتبه‌بندی که اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده و تبادل نظر با تشکل های فرهنگیان اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان تصویب شد و از هفته معلم آن را اجرایی می‌کنیم.

او ادامه داد: به طور کلی آمادگی داریم تا نظرات تشکل‌های مختلف را که مبنای قانونی دارند، بشنویم و در صورت امکان نظرات را اجرایی کنیم و در جریان رتبه بندی فرهنگیان هم تشکل‌های مبتنی بر ضوابط قانونی خواسته های خود را اعلام کردند، مطالباتشان بررسی و اعمال شد.

نوبخت با اشاره به اینکه اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان تا بهمن سال گذشته مشکلی نداشت اما بعد از اعمال قانون مدیریت خدمات کشوری باعث گلایه فرهنگیان شد، اظهار کرد: با توجه به جلسه‌ای که با تشکل های فرهنگیان داشتیم قرار بر این شد تا فرهنگیان از اول فروردین با ترمیم و اصلاح در قالب نظام رتبه‌بندی تحت پوشش قرار بگیرند و معلمان در پنج رتبه مقدماتی، پایه، ارشد،خبره و عالی از مزایای این طرح بهره‌مند شوند البته پیش از این هم آموزش و پرورش صرفاً مجری قانون بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۱۵:۱۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خدا قوت : حقوق اردیبهشت ماه معلمین دقیقا به اندازه حقوق فروردین ماه واریز شده. پس افزایش همون 15 درصد معمولی همگانی چی شده کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا پیگیری نمایید. مگر مقرری ماه اول فقط نباید از فروردین کسر شود و در اردیبهشت ، حقوق بصورت کامل و با افزایش 15 درصدی واریز شود؟
خضیراوی
۱۸:۱۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
نمی خواد ترمیم کنید قانون درست اجرا کنید
معلم زیاده خواه نیست
حقش که در قانون گفتن می خواد
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
معلمان تا بوده و هست سرکار بودند هرکسی هم رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی و بودجه ایران بشه به فقط قشر فرهنگی مملکت نیست از قدیم گفته اند همسایه هرچه چلت تر برای من بهتر
محمود
۰۱:۳۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام امیدوارم مشکلات معیشتی همکاران فرهنگی برای همیشه حل بشه و ایران عزیز با یک اموزس وپرورس پویا ومعلمان خلاق روزهای پبشرفت تجربه کنه ودر جمع کشورهای پبشرفته علمی واقتصادی قرار بگیرد.از همه مسئولین که در تحقق این هدف بزرگ تلاش کردند از طرف جامعه فرهنگیان کمال تشکر وخسته نباشید دارم
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
قانون را درست اجرا نمی کنید اسمش میذارید ترمیم؟
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ببینیم و تعریف کنیم!!!
احکام زده شود دیده شود بلکه پسندیده شود!!
محمود
۲۲:۲۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. امیدوارم که این بار درست اجرابشه ومثل دفعه ی قبل فقط حقوق مدیران وستادیها زیاد نشه.
رشید
۲۱:۴۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
انشالله این رتبه بندی معلمان به سرانجامی برسه با تشکر از پیگری های جناب نوبخت انشالله دعای معلمان پشت سر شما خواهد بود