سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیراهن نادال ۳۵۰ میلیون تومان به فروش رفت

پیراهن اهدایی ستاره اسپانیایی تنیس جهان به یک حراجی خیریه برای مقابله با کرونا، به قیمت بیش از ۳۵۰ میلیون تومان فروخته شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پیراهنی که رافائل نادال تنیسور صاحب نام اسپانیایی در فینال مسابقات اوپن فرانسه در سال ۲۰۱۹ به تن کرده بود در یک حراجی به قیمت ۲۲ هزار دلار (بیش از ۳۵۲ میلیون تومان) به فروش رفت.

این حراجی از سوی لیگ بسکتبال ای سی بی اسپانیا برای کمک به صلیب سرخ ترتیب داده شده بود و قرار است تمام عواید حاصل از آن صرف پروژه صلیب سرخ برای مبارزه با کرونا شود. این طرح تحت حمایت پل گسول ستاره بسکتبال اسپانیا و رافائل نادال قرار دارد.

در این حراجی که در موسسه Best Assistance برگزار و در آن اقلامی از گسول و دیگر ورزشکاران برجسته به مزایده گذاشته شد، در مجموع ۱۵۵ هزار دلار به دست آمد.

گفتنی است نادال ژوئن سال ۲۰۱۹، وقتی که این پیراهن را بر تن داشت، دومنیک تیئم، تنیسور اتریشی، را در ۴ ست شکست داد و برای دوازدهمین بار قهرمان رولان گاروس شد و رکورد چدیدی از این نظر بر جای گذاشت.

اسپانیا یکی از از کشور‌هایی است که بیشترین آسیب‌ها را از  کرونا دیده است. بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این کشور مبتلا به کووید ۱۹ شده‌اند و ۲۰ هزار نفر جان خود را از دست دادند .

اسپانیا بعد از آمریکا ایتالیا بیشترین مرگ و میر را داشته است در حال حاضر بیش از ۲.۵ میلیون نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند.


بیشتر بخوانید:

 ۷ کارگر در پروژه‌های جام جهانی ۲۰۲۲ کرونا گرفتند

کمک باشگاه ناپولی برای مقابله با کرونا


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.