سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال ۹۸؛

۱۲۵ تخلف صنفی در شادگان ثبت شد

رئیس اداره صمت شادگان گفت: ۱۲۵ تخلف صنفی در سال ۹۸ در این شهرستان ثبت و برای ۱۱۸ واحد متخلف پرونده تشکیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالامیر ناصری رئیس اداره صمت شادگان با بیان اینکه در سال ۹۸، ۲ هزار و ۵۹۸ مورد بازرسی از اصناف این شهرستان انجام شد، گفت: طی مدت مذکور، ۱۲۵ تخلف صنفی ثبت و از این تعداد برای ۱۱۸ واحد پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

او ارزش ریالی تخلف واحد‌های صنفی شادگان را ۷۹۵ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ۱۰ گشت مشترک تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، اصناف، اماکن نیروی انتظامی و فرمانداری شادگان بازرسی از اصناف را برعهده دارند.

به گفته ناصری، پارسال ۲۹ شکایت صنفی به سامانه ۱۲۴، ۷ شکایت از سوی ستاد خبری و ۷ شکایت کتبی از سوی شهروندان گزارش شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان در خصوص دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا نیز گفت: از اسفند پارسال با تشکیل ۳ گروه بازرسی با همراهی اداره‌های صمت، بهداشت، تعزیرات حکومتی، اماکن و فرمانداری نظارت بر بازار آغاز و در ۲ نوبت صبح و عصر بازرسی از اماکن عمومی شادگان صورت گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: از بازاریان و کسبه تقاضا داریم نسبت به تعطیلی صنف خود مطابق با دستورالعمل ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا اقدام کنند در غیر این صورت روند تعطیلی به صورت مستمر ادامه پیدا خواهد کرد.

عبدالامیر ناصری بیان داشت: با تمهیداتی که برای اصناف در شادگان دیده شد وضعیت این شهر نسبت به شهر‌های دیگر خوزستان بهتر است و امیدواریم این مهم تا پایان زنجیره کرونا ادامه یابد.

او با اشاره به کمبود ماسک و دستکش در این شهرستان اظهار کرد: با وجود انتشار گزارش‌های متعدد در مورد برخی کمبود‌ها در حوزه اقلام بهداشتی به ویژه در داروخانه‌های شادگان همچنان این مشکل پابرجاست.

ناصری ادامه داد: بسیاری از شهروندان همچنان اقلام بهداشتی خود مانند ماسک و دستکش را از مراکز غیرمرتبط خریداری می‌کنند و داروخانه‌های شادگان همچنان با مشکل کمبود این اقلام روبه رو هستند.

او اذعان داشت: با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان از هفته آینده دستکش و ماسک مورد نیاز شادگان تامین و برای توزیع در اختیار داروخانه‌های فعال قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.