سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۱۹ واحد صنفی متخلف در شازند و ساوه

در تداوم نظارت بر واحد‌های صنفی ۱۹ واحد در شهرستان‌های شازند و ساوه پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در راستای در تداوم نظارت بر واحد‌های صنفی، ۱۷ واحد صنفی متخلف در شازند به دلیل اجرای نکردن فاصله گذاری اجتماعی و ۲ واحد صنفی پوشاک در ساوه به دلیل تبلیغ و انتشار تصاویر مبتذل در شبکه‌های اجتماعی پلمب شدند.

پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف فاصله گذاری اجتماعی در شازند

سرهنگ محمد عقیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند از تداوم طرح‌های نظارتی بر نوع فعالیت واحد‌های صنفی برابر مصوبات کمیته پدافند زیستی خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد.

سرهنگ سلگی افزود: در اجرای مصوبات کمیته پدافند زیستی و با توجه به مطالبه عمومی آحاد جامعه در اجرای هر چه دقیق‌تر برنامه‌های طرح فاصله گذاری اجتماعی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح نظارت بر واحد‌های صنفی از سوی پلیس شهرستان و با همکاری کارشناسان اتاق اصناف در سطح شهرستان اجرا شد.

او با بیان اقدامات صورت گرفته طی ۲۴ ساعت گذشته در اجرای این طرح اضافه کرد: در شهرستان شازند تعداد ۱۷ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن چگونگی فعالیت پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها در راستای صیانت و سلامت آحاد جامعه با جدیت دنبال می‌شود، از همراهی خوب مردم در اجرای مصوبات کمیته پدافند زیستی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد و خواستار تعامل هر چه بیشتر آحاد جامعه در اجرای مصوبات این کمیته به منظور قطع زنجیره انتقال این بیماری شد.

او با اشاره به اینکه طرح‌های بازدید از صنوف به صورت مستمر ادامه دارد از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در ساوه

در تداوم طرح‌های نظارت بر واحد‌های صنفی، ۲ واحد صنفی پوشاک به دلیل تبلیغ و انتشار تصاویر مبتذل در شبکه‌های اجتماعی پلمب شدند.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: با رصد فضای مجازی پلیس در ادامه طرح‌های نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی، مشخص شد دو واحد صنفی پوشاک با تبلیغات گسترده مغایر با اخلاقیات و اصول شرعی در شبکه‌های اجتماعی به معرفی محصولات خود اقدام می‌کردند.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: با توجه به نوع فعالیت این واحد‌های صنفی مغایر با دستورالعمل‌های ابلاغی و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، هر دو واحد صنفی پلمب و متصدیان آن برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.