سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

مدیران موانع پیوستن مدارس به شبکه شاد را شناسایی کنند

صیدلو گفت: مدیران مناطق باید با رصد دقیق، موانع پیوستن مدارس به شبکه شاد را شناسایی کنند.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به حرکت بزرگ و قابل توجه وزارت آموزش و پرورش در راه اندازی شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد)، گفت: اگرچه ممکن است این شبکه در آغاز راه با مشکلات و موانعی روبرو باشد، اما نباید حرکت خوب و ارزشمندی که از سوی وزارت آموزش و پرورش در این مسیر شکل گرفته است فراموش شود.

او با تاکید بر فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم در جهت استفاده هر چه مطلوب‌تر دانش آموزان، همکاران فرهنگی و اولیای آن‌ها از این شبکه آموزشی، اظهار کرد: باید سهولت دسترسی به منابع و محتوا‌های آموزشی و پرورشی در این شبکه جهت کاربران به خوبی فراهم شود و با کمترین موانع بتوانند بهره برداری‌های لازم را صورت دهند.

صیدلو، تنوع و خلاقیت در آماده سازی محتوا‌های این شبکه را بسیار ضروری دانست و افزود: باید روش‌های سنتی در آموزش دچار تغییر و تحول قرار گرفته و با ایجاد جذابیت در ارائه محتوا بتوانیم نسل جوان و هوشمند امروز را اغنا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید به مدیران مناطق آموزش و پرورش استان در جهت رصد مدارس در این خصوص تصریح کرد: همگی مدیران مناطق باید با رصد دقیق، مدارسی را که هنوز موفق به پیوستن به این شبکه نشده اند را شناسایی و هر چه سریعتر در جهت رفع موانع آنان اقدام کنند.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر ارائه آمار روزانه از سطح استفاده شبکه شاد توسط معاونان مناطق بیان کرد: بررسی‌های دقیق، کارشناسانه و روزانه سبب می‌شود تا مشکلات این برنامه شناسایی و در جهت رفع آن حرکت کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.درهنرستان پروین اعتصامی منطقه17شهرتهران،مدیرمدرسه در تکمیل و تایید معلمین و دانش آموزان در سناد تاخیر می کندواین باعث شده است که بعضی از دانش آموزان نتوانند در گروههای خود در سامانه شاد اضافه شوندواز کلاسهای درس عقب ماندند.چون درسها اغلب به صورت عملی است باید کارعملی به موقع برای معلمین فرستاده شود، این سهل انگاری مدیر موجب صدمات زیادی به دانش آموزان شده است.حتی معلمین اجازه اضافه کردن دانش آموزان به گروهها را ندارند!